گفتگوی بی پرده با کفاشیان
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

-من گفته ام می خواهم هفته ای یک بار نایب رییس ها را اخراج کنم بلکه می گویم کسی که می آید بداند من او را آورده ام.4سال پیش آمدم دیدم دور وبرم کسانی هستند که می گویند ما انتخاب شدیم وبه این چه ربطی دارد!هیچ کجای دنیا نواب بدون اراده رییس نمی آیند.

-من در مورد فرد حرف نمی زنم اما تا در مورد اصلاحات در اساسنامه حرف زدم نامه ای سرگشاده با امضای همین آقایان نوشته شد.دنبال چرایی آن نیستم اما هیچ وقت از اینکه در
فدراسیون کسی دنبال لابی کردن باشد خوشم نمی آید.بدم می آید زنگ بزنم بگویم یک نامه بنویس من هم امضایش می کنم.اهل شب نشینی وتشکیل جلسه برای کله پا کردن کسی نیستم.

-من از رورزی که وارد
فدراسیون شدم فقط آقای آیت اللهی را می شناختم. جلسه می گذاشتیم بحث بود، دعوا بود، مشورت بود من اما دیدم مثبت بود به این مسائل. نفهمیدم از کی این شب نشینی ها ولابی کردن ها شروع شد.

-من از سال 58 در بطن مدیریت ورزش بودم اما در این
فدراسیون هر بار دور میز نشستیم تا تصمیم برای مربی تیم ملی بگیریم دیدم یک حرف مشترک وجود ندارد. سراغ ریش سفید ها می رفتم دیدم دارند پست ها را بین خودشان تقسیم می کنند(اشاره به جلسه کمیته مشورتی که اعلام کردند مديرفني: حشمت مهاجراني،سرمربي:‌ محمود ياوري،مربي:‌ منصور ابراهيم‌زاده،سرپرست: منصور پورحيدري!)وقتی در فدراسیون اتحاد نبود مجبور شدم سفارش علی آبادی که علی دایی بود را بپذیرم.

- اشکالی ندارد هرکس نظری داشته باشد اما شما نگاه کنید در تمام این سالها هرگاه باخت بود به اسم من نوشتند وبردها را به اسم دیگری!موقع برد همه جلوی من صف می کشند ودر مواقع باخت من باید پاسخگو باشم.به من می گویند علی خنده اما بیایید موقع بازی تیم ملی مرا ببینید که چه استرسی دارم.

-اگر نایب رییس بلاتر علیه او در فیفا بزند وی تحمل می کند؟شما را به خدا جواب مرا بدهید.

- من اهل لابی و دعوا ونعره کشی نیستم.به کسی هم زنگ نزدم به من رای بدهد. گفتم بالاخره یک روز این مشکلات تمام می شود. من حسن نیتم رانشان دادم.

- عزیزمحمدی را دوست دارم. اهل زیر ورو کشیدن نیست. روی رو بازی می کند.روراست است.نشسته ایم یکدفعه قاطی می کند وداد می زند من هم داد می زنم بعد می رویم روی او را می بوسم.از این خصوصیتش خوشم می آید.

- قربانی اختلافات درونی
فدراسیون تیم ملی امید بود. تیم ملی که به جام جهانی نرفت به خاطر یک گل بود اما من در فدراسیونی زندگی کردم که تیم امیدش از درون فدراسیون حذف شد.هر چه نوشتند وهر چه مردم ناسزا گفتند حق ما بود.یکی می داند به دیگری نمی گوید یک نفر نامه را می اندازد سطل آشغال. جای دفاع ندارد. تیم امید را ما حذف کردیم.همه ما در فدراسیون . همه ما با اختلافات بچه گانه.

- چه کسی گفته ما با کیروش حتما صعود می کنیم؟پس پایه ها چی؟ چرا تا می بازند می ریزید روی سر من که چرا می خندی؟ چرا از بالا دستور می گیری و تو مدیر نیستی و...شاید من رفتم واز من بدتر آمد تا بگویید خدا پدرش را بیامرزد.

-صد درصد به کسان دیگری تکلیف می شود که کاندید ریاست
فدراسیون شوند اما من دیگر تکلیفی نیست. خودم برای خودم تصمیم می گیرم.من البته قبول ندارم که همیشه گزینه های تکلیفی رای می آورند.

- نمی دانم رقیب خوشبختم کیست اما دوست دارم هرچه زودتر این ملکه خوشبختی را بشناسم.

- خوشبختانه عجیب وغریب ترین مجمع دنیا مال ماست. کسی تعارف ندارد. یکدفعه بلند می شوند طرف را شست وشو می دهند.

- در مورد انتخاب از بین سه نواب فعلی تا کنون فکر نکرده ام.

- می گفتند مدیریت خنده اما من نمی خندیدم . نشان می دادم که می خندم اما درونم بلوا بود.اگر به جام جهانی می رفتیم همه چیز عوض می شد.حالا اما می گویم به من خوش گذشته ولی روزهای خوشی ندیدم! ناچار بودم به عنوان پدر خانواده بخندم.فردای باخت با عربستان با علی آبادی رفتیم نزد آقای احمدی نژاد.تا ما را دید گفت این چه قیافه ای است که گرفته اید. فوتبال برد وباخت دارد. فدای سرتان.واقعا فکر می کنید او ناراحت نبود؟ بود اما داشت به ما روحیه می داد.

-کروش را که آوردم روزهای اول می آمد می گفت با این امکانات ماه بعد برمی گردم پرتغال. یک روز به او گفتم اینقدر نگو برمی گردم ومی روم ومی روم...تو بروی برای همه تیم ها ویزا می گیرم می آییم اروپا کنار تو.بگو چه می خواهی تا در وسع خودمان فراهم کنیم.

- بحث 40 هزار دلار گرفتن از بن همام دروغ محض بود. دنبال این هستم ببینم چه کسی از
فدراسیون این خبر را بیرون برده. بالاخره هم پیدایش می کنم.فیفا هم می داند ایران آنقدر بدبخت نشده که خودش را به 40 هزار دلار بفروشد.

- تا در کمیته
المپیک بودم کسی یک بارک الله هم به من نگفت اما وقتی رفتم گفتند چقدر خوب بود. حالا در فوتبال هم می بینید بعد از رفتنم چه می گویند. اگر بروم می روم کنار زن وبچه ام. دخترم چند شب پیش پرسید آخرین سفر خانوادگی مان کی بود؟ گفتم 4سال پیش!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 25097
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم